09:14
תנוחות עבור MZHM - 7 וריאציות בלתי נשכחות עבור משולשת

ראש אחד זה טוב, אבל שתיים טוב יותר.

תמיכה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ותאסוף חברה יפה.

אבל אם אנחנו מדברים על סקס, עדיף להיות שלושה, ולא רק ראשים. האם היחסים על שלושה או חד פעמיים, הדבר הקשה ביותר הוא לשמור על האיזון כך שאף אחד לא היה מקופח. במין זה יכול להיות קשה במיוחד, אז אספנו את ההודעות הטובות ביותר כי יהיה לגמרי ליהנות כל משתתף בתהליך. נערות ליווי בקריות

התוכן של המאמר

1 תנוחות הטובות ביותר עבור משולשת

תנוחות מובילות עבור משולשת

69 על טרויקה

יציבה זו לא סביר לדרוש הסבר כלשהו, ​​למעט העובדה כי בגירסה זו זה ייקח הרבה יותר מקום עבור זה מאשר תנוחות קלאסיות עבור שניים. אז אתה צריך לוודא שיש לך מיטה גדולה למדי, כך שכולם היו נוחים.

מרכז תשומת הלב

למרות העובדה כי הנאה צריכה לקבל את כל המשתתפים של הפעולה, בעמדה הזוכה במקרה זה מתברר. וזה לא מפתיע, כי זה רק צריך לשכב וליהנות מהתהליך, בעוד אחד השותפים חודר אותו מלמטה, והשני מלטף אותו מעל ליטוף בעל פה. אם תרצה, אתה יכול להחליף, כך שכולם יכולים להרגיש את המוקד. אף אחד לא יהיה בהחלט להישאר!

69 +1

התוכנית היא פשוטה: התנוחה הקלאסית 69 משלימה על ידי חדירה ומשתתף שלישי. התפלגות תפקידים במצב זה היא בנפרד. יש זוגות המעדיפים לקיים יחסי מין עם חדירה רק אחד עם השני, אבל בכלל לא נגד השתתפות של אדם שלישי בליטס אוראלי, אבל יש כאלה שאינם נגד ההפך.

"כיף!-

השם נראה מוזר, אבל התנוחה עצמה אינה מופיעה על טבע על טבעי. הנערה נעשית בכל ארבע, ועד כה, אחת השותפות לוקחת אותה מאחור בתנוחה של כלב, השני שמח מלפנים כדי שתוכל לתת לו תשומת לב לליטוף בעל פה.

הקסם המיוחד של יציבה זו הוא שהחבר'ה יכולים לשמור על קשר ויזואלי בזמן שהם עסוקים עם אחד ואותה ילדה. והמעוררת הזאת, ברגע זה!

מציצה בדוגי

אותו הדבר הוא תנוחה קלאסית מאוד פופולרי על כל ארבע, רק בטעם מציצה טובה. בהחלט, יציבה זו יכולה להיחשב סוג של וריאציה של הקודם: רק השותף שבו המכה לא צריך לא לעמוד על הברכיים, אבל כדי לשכב על הגב, מתן את הנערה להתיישב בין רגליו. הוראה זו תהיה במיוחד כמו החבר'ה שהם עצבניים בגלל מה שקורה רוצה לגעת אחד את השני ככל האפשר - בתנוחה זו, הם בקושי יכול לראות אחד את השני.

ליידי מציצה

משרה מושלמת לבנות שאוהבות לתת לשותף שלהם עניינים אוראלי. החבר'ה הופכים להיות מול זה, והילדה היושבת על ברכיו ביניהן. מעמדה זו, זה לוקח הופך הראשון הראשון, אז השני, לעבור ביניהם לפי שיקול דעתו. במקביל, השותף השני יכול להיות מעורב ביד עד הפה מלטף את השני.

משחקי תפקידים במיקום זה הם גם בברכה - הגיע הזמן להרגיש כמו פורנו- diva מושחת או עבד אמיתי אמיתי.

חדירה כפולה

מה יכול להיות טוב יותר מאשר לנסות חדירה כפולה במהלך שלישיה סקס? נראה כאילו הוא נוצר במיוחד עבור זה! אחד הגברים נופל על גבו, והילדה יושבת בתנוחה של הסוס ומרצאית עם הפין שלו. במקביל, יש לחבר את השותף השלישי לגב, כך שניתן להיכנס בקפידה את החור כבר מתוח.

שותף אחד יכול להיכנס לחור אנאלי, הכל תלוי רק בהעדפות אישיות ובהסכמים כלליים. הדבר העיקרי בתהליך הוא לשמור על קשר, כך שהשותפים יודעים מתי להאט או להפסיק, אם התחושות הופכות יותר מדי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

MZHM - תרגול מיני רגיל, הדורש פיחות מכל המשתתפים. אני תוהה מה, על פי סקרים וגברים, ונשים נוטות יותר לפנטז על "trinoika" בדיוק עם שני בחורים.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות אם נדבר על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. הכל הבין במלואו כי היום הנמלון שולח רק את הלקוח במקרה, מספק ראיון מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

מנקודת מבט של בנות כאן הכל ברור - הרצון לקבל מקסימום של תשומת לב, לנסות חדירה כפולה. אבל הגברים פשוט חוששים לא לספק שתי נשים ו "לשבת בתוך שלולית". כן, ואת תרגול sexwife הוא פופולרי. יתר על כן, יש הרבה הודעות נוחות עבור mzhm בלתי נשכח. אפשרות זו היא לזוגות ללא קומפלקסים, אילוצים ודעות קדומות!

Просмотров: 83 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar