19:14
סטודיו לריקוד מרגרה

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בעיר ניו יורק המתמחה בבלט, ג'אז, היפ הופ וסטאפ. הסטודיו הוקם בשנת 1977 ומלמד סטודנטים כבר יותר מ-40 שנה.

הסטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד ידוע המלמד תלמידים כבר יותר מ-40 שנה. היא מציעה שיעורים בבלט, ג'אז, היפ הופ וטאפ לתלמידיו. הוא הוקם על ידי לידיה מרגרה שלמדה בבית הספר המלכותי לבלט בלונדון. לאחר שחזרה לארצות הברית, היא התחילה את בית הספר לריקוד זה עם בעלה יוזף מרגרה שלמד בבית הספר למוזיקה ג'וליארד.

סטודיו לריקוד מרגרה מלמד סטודנטים כבר יותר מ-40 שנה ומציע שיעורים בבלט, ג'אז, היפ הופ וסטאפ לתלמידיו. בית הספר הוקם על ידי לידיה מרגרה שלמדה בבית הספר המלכותי לבלט בלונדון לפני שחזרה לארה"ב שם התחילה את בית הספר לריקוד זה עם בעלה

הסטודיו לריקוד מרגרה הוקם בשנת 1972 וממוקם בלב לונדון, אנגליה. הסטודיו מציע מגוון חוגים לגילאים ורמות שונות.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא מוסד המלמד ריקוד כבר למעלה מ-40 שנה. הם מציעים מגוון שיעורים המתאימים לכל הגילאים ולכל רמות הניסיון. הסטודיו ממוקם בלב לונדון, אנגליה. דירה דיסקרטית בירושלים

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד הממוקם בלב סן אנטוניו, טקסס. הם מציעים שיעורים שונים כמו בלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ ועוד.

הסטודיו לריקוד מרגרה הוקם על ידי שתי אחיות שהתלהבו מבלט ורצו לחלוק את אהבתן אליו. כשהתבגרו הם הבינו שיש צורך גם בסוגים אחרים של ריקוד ולכן הרחיבו את הסטודיו להציע שיעורי סטפס, ג'אז והיפ הופ.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בעיר ניו יורק המציע הדרכת ריקוד לילדים ומבוגרים. היא נוסדה על ידי מריה מרגרה שהייתה לה תשוקה לריקוד, ואהבתה ללמד אחרים איך לעשות זאת.

הסטודיו מעניק שיעורי בלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ, מחול מודרני ועכשווי. הם גם מציעים שיעורים פרטיים לסטודנטים שרוצים לעבוד עם מדריך אחד על אחד. הם פתוחים כל השנה, למעט 24 בדצמבר עד 1 בינואר כאשר הם סגורים לרגל החגים.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלב שיקגו. הוא מציע שיעורים לכל הגילאים והרמות.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלב שיקגו. הוא מציע שיעורים לכל הגילאים והרמות, מפעוטות ועד מבוגרים. מוצעים שיעורים בבלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ, לירי ועוד!

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד המעניק שיעורים לתלמידים בכל הגילאים ובכל רמות המיומנות. הוא מציע ג'אז, בלט, ברז ועוד!

Margara Dance Studio הוא בית ספר לריקוד בלב מרכז העיר טורונטו.

אנו מספקים שיעורים לכל הגילאים, הרמות וסגנונות הריקוד. המדריכים שלנו הם רקדנים נלהבים ומקצועיים בעלי ניסיון של שנים ללמד אנשים לאהוב ולהעריך ריקוד.

Просмотров: 59 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar