02:57
מין תנוחות יושבות על כיסא: 7 טכנאים שיבואו לטפס מהמיטה

מסכים, מעת לעת יש, כך שאתה צריך לקיים יחסי מין, בכל מקום, אבל לא במיטה. את התנאים המוקדמים עשויים להיות הכי הרבה, כפי שכולם יודעים, שונים, החל מהיעדר מצעים לא מתוחים או צינור לא נוח שפורסם, מסתיים עם הרצון לעשות איך אנחנו מביעים, מעט חידוש איך אנחנו רגילים לדבר, סקס. אז כי ברגע המיוחד ביותר הוא לא גם במצב לא נוח, זה כל הזמן שימושי יש תוכנית גיבוי מסמר "x".

התוכן של המאמר

1 7 possel עבור "יושב" סקס

סקס מתקדם אפשרי בכל מקום בבית שלך. נסו לעשות את זה על הכיסא, טוב, או על הכיסא. אתה לא מאמין שזה יכול להיות? ואז לתפוס רשימה של 7 תנוחות למין יושב על כיסא. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הכללים לא בהחלט מקל על הכללים, אתה יכול להראות יצירתיות, כדי לשים את זה בעדינות, לבוא עם מיקום מתאים לך.

שים לב. למרות העובדה כי תנוחות אלה מומלץ לקיים יחסי מין בצמד, אתה יכול למלא את "סולו" שלהם. צעצוע סקסי אהוב, או אפילו שניים, להניח אז לדבר עם להתמודד עם המשימה. אם הרגיל, כפי שכולם יודעים, ויברטורים ידניים לא נותנים לך, לחשוב על מכונית סקס.

ובכן, קדימה לרגשות חדשים?

7 תנוחות עבור "יושב" sex7

רכיבה על כיסא

האידיאל ביותר לעשות עמדה זו על כיסא אלסטי רחב, ספה קטנה או עות'מאנית בת קיימא.

כמו קלאסית, כמו אנשים רבים חושבים, את המיקום הטנטרי של YAB - Yum, תנוחה זו סוף סוף תורמת מפולת כמו הגדילה, כמו רבים באים לידי ביטוי, התרגשות סקסית. הדגש העיקרי נעשה לא כל כך על החדירה, וככל שאתם כל הזמן אומר, תנועות הדדיות, כמה נשיקות לטווח ארוך וללטומים הדדיים, השותף עשוי לעורר עוד את החזה או הישבן.

שותפים ממוקמים גם בפנים זה לזה. יש להדגיש את העובדה שהאיש מגיע על ספה או כיסא, נשען סביב הגב, ואשה, עם רגליים כפופות בברכיו, על גבי זה. לכל היותר, כפי שכולם אומרים, החדירה העמוקה ביותר של השותף יכולה, בסופו של דבר, כדי למחוץ את טורקיה של רגלי הגברים וקרוב אליו. לצמיחה של משרעת של התנועה של הנערה, עדיף לנוח על הרגליים בכיסא ולסחיטה קצובה, לרדת לחבר גבר. במקרה זה, היוזמה כולה תהיה גם "הידיים הנשי", זה יהיה גם לשלוט במהירות, את עומק החדירה ואפילו כוח של זעירים. זכר, לשים את זה בעדינות, תצטרך לציית או פשוט לנסות, להרים את הגברת עם הידיים שלך תחת הישבן, "לכפות" את הקצב שלך.

למגרין, כדי לבצע טריק כזה, אישה מחויבת להחזיק בצורה מושלמת, כפי שרובנו התרגלו לדבר, פיתחו שרירים של הרגליים - לא כל גברת תחת הכוח כדי למלא את הנהר כמה מאות סקוואט קטן. אז לא להגיד כדי להפוך משחק אהבה לתוך מרתון ספורט, השותף עדיף להתמקד על כל השוק, כדי לקחת את הדרך רבים באים לידי ביטוי, נקרא מיקום הברך - לזוז הרבה יותר קל.

סקס אוראלי או ציצת ​​על כיסא רגיל

כדי למלא את המיקום הזה, כיסא צר, נמוך עם משענות רכות.

סקס אוראלי על כיסא נוח ומרגש מאוד. בתהליך של משחק אהבה, שותפים ניתן לשנות במקומות לסירוגין ללטף ולתת כל הנאה.

התקשות סובייטיות ומפרקים המידע עלתה למסקנה שווא שהליווי הוא עכשיו משהו, הוא עצמה, כך, עובדה זו צריכה לשתוק. עכשיו לעתים רחוקות, שיש לו מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

כאן, אם כן, אין טאבו או הגבלות (באופן טבעי, לא לספור את אלה שאתה מסכים מראש), אתה יכול להיכנס למהלך הכל: דילדו, אוננות, צמחים של ידיים, לשון וספוגים. הדבר העיקרי לשניכם אהבתי את זה.

אחד השותפים יושבים בכיסא, נשען לאחור וזורק את הרגליים על משענות, והשני ידועל הוא מונח לפניו על הברכיים. במקרה זה, כל היוזמה נראה מגיע מי הוא זוג זה מוביל, השני נשאר רק להיות, להירגע ולקבל הנאה.

טכניקה קווינינג מוכר לחלוטין לאוהדים bdsm. "מאולץ" מין אוראלי בתהליך, אשר הגברת עוברת על פניו של אדם, ושניהם שותף עם כל זה נהנים, כפי שאנו מבטאים, פריקה אורגזמית, השלימה זמן רב להיות משהו כמו שאנחנו רגילים לומר, אקסצנטרי. חיזוק כמה מתבטאים, התרגשות סקסית עקב כפיפות או מול השכיחות במשחק משחק תפקידים הוא תופעה רגילה לחלוטין. אם הציצת מכניס אותך יותר ויותר, זה הגיוני לרכוש כיסא מיוחד - כיסא Queening.

ריקוד ארוטי על הברכיים

עבור יציבה זו, שרפרף יציב עם משענת ללא משענות וגלגלים הוא גם שימושי, גם קיר ללא ציורים ותכונות עיצוב אחרות.

השותף מגיע על הכיסא, קרוב יותר אל הרגליים ומשפשף את הברכיים בקיר. האישה מרוצה מהחלק העליון, מחוספסת את פלג הגוף העליון שלו, אבל לא לחצה קרוב, אבל להיפך, זה נראה, זה יוסר, וגם עננים בחזרה על הקיר. בעמדה זו, זה מאוד נוח לעורר את הדגדגן את האצבעות שלך, כמו שרובנו התרגלו לדבר, צעצוע למבוגרים, הגברה התרגשות, כמו רבים באים לידי ביטוי, מתקרב אורגזמה.

אין פרלמנט? להרגיש חופשי להחיל צעצועי מין. דילדו, vibro, אוננות - כל זה הוא המציא את הרגשות הבהירים ביותר ואת הכשרון, איך אנחנו רגילים לדבר, פריקה סקסית. צעצועים מודרניים אין שום קשר עם הקצוות שלהם לאורך זמן. זה אפילו לא הכרחי "התערבות ידנית", ניהול המצבים, בסופו של דבר, מתרחשת באמצעות הבקשה בטלפון.

כס המלוכה

עבור עמדה זו, כיסא רך עם משענת משענת נמוכה ושערי משענות חזקות יהיה שימושי.

אישה רוכנת קדימה, מונחת על החזה בגב הרך של הכיסא, הידיים בשרועי משענות. גבר מחלחל אליה מאחור ובלי עזרה של אחרים שולטת על קצב התנועות ואת עומק החדירה.

לא רוצה חדירה? השתמש בעמדה זו עבור חיבה אוראלית. פרטנר יכול ללכת אל ברכיה ולעס את איברי המין של הנערה בזמן שהיא מרגיעה, נהנה

תמיכה ברגל

זה מיקום tokget מתקרב הן בנרתיק עבור כמה באים לידי ביטוי, סקס אנאלי. בחירתו, לא לשכוח סיכה, חומר סיכה טבעי הוא כנראה לא מספיק עבור איך החדירה הכאובה היא התחיל לבוא לידי ביטוי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, קל הזזה.

על מה שאתה צריך כיסא? עבור עמידות ושימור של שיווי משקל עם שני השותפים.

שותפים נפרסמים על ידי פנים זה לזה. האישה זורק רגל אחת ומונחה על כיסאה. האיש הוא מעט, בסופו של דבר, מרים גברת על הישבן ומגיע אליו.

בעמדה זו של משרעת התנועה מאוד, זה נהיה מוגבל. יש לציין כי הוא מהיר יותר מאשר הפגמים. אחרי הכל, במקרה זה, ראש המיני, באופן כללי, החבר מעורר את החלק הארוגני ביותר של התווית - הנקודה G.

שים לב כי, כפי שכולם יודעים, תנוחה כזו נוח, אם שותפים הם בערך איך הצמיחה הראשונה היא.

כלבלב בסגנון או ברך המרפק על כיסא

משהו לפחות כמה כיסא או כיסא עם נמוך, כפי שאנו מביעים את הגב.

זוהי טכניקה מצוינת עבור אלה שאוהבים את החדירה העמוקה ביותר, זעזועים חזקים וכאילו הוא נהנה מכאב קל במהלך יחסי מין.

אישה, מקבל, חזית, כיסא, רוכן קדימה, מונח על ידיו במושב. אדם ממוקם מאחור, בסופו של דבר, נכנס אליו. שני השותף יכול גם לזוז בקצב אחד של השני, אבל העמדה הדומיננטית נשארת איך לאיש יש. גבר יכול להפוך את המחזור לאצבעות או על ידי ויברטור, ואולי זה הפך, לסירוגין תהליכים אלה באמצעות דילדו על איך אנשים משמשים כדי להביע את הגירוי הנרתיק הנרתיק. מְרִיצָה

Pouf יציב הוא שימושי או כיסא נמוך

האיש, באופן כללי, יושב בכיסא, והגברת אליו בזרועותיו, גבו אליו (שני השותפים מסתכלים בכיוון אחד) - תנוחה "רוכב לפרוס". ואז האשה לאט רוכנת קדימה, מונחת על ידיו ברצפה, ורגליו זורקות על הכיסא ועל הגרוע ביותר עבור מותניה.

עבור יציבה זו, חסרים עמיד נדרשים וכיצד אנשים רגילים להביע, אימון גופני מעולה. אם אסאנה כזו אינה מקובלת עליך, לא אכפת לך לרצון להתמודד עם האופן שבו האקרובטיקה. סקס על כיסא - זה לא הכשרה עבור כוח, אבל רק שיטה לקבל הנאה. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי, בכלל, זה בהחלט לא מיד להטות כל כך נמוך, אפשר לגעת בשריון או בספה.

עמדה זו אינה מתקרבת מרתונים ארוכים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זוהי האפשרות הטובה ביותר לחדירה העמוקה ביותר, אבל יש צורך להשתמש בו בזהירות וכלכלית, כדי ליישם כקינוח יקר של ארוחת ערב טובה.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה נערות ליווי בהרצליה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

הצעות ליווי בישראל משולמות למעשה. שוב ושוב, הקונים הם צעירים משגשגים, מי הם שרוצים להיראות רווחית בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. רווח זה מספיק, ולאחר מכן כדי לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

מין תנוחות על כיסא - שיטה טובה לגוון את המין המתאים במיטה. אבל הכיסא הוא לא המקום היחיד בבית שבו אתה יכול להגיע coitu ולקבל את הרגשות החדשים ביותר. אני ממליץ לכך כדי לדבר לאורך החדר שבו אתה גר, להוציא אותו מחוץ לטווח הראייה לחגוג כל משטח אופקי קבוע בחוזקה, בין אם זה שולחן מטבח, חזה עליז או אפילו מכונת כביסה. לעשות רשימה של מקומות שבהם אתה בהחלט לקיים יחסי מין, ולהמשיך ליישם! גם אני מייעץ לך להוסיף למין כאילו מעט "peppercons" ותשוקה. תוריד את המין הפתאומי במהלך היום או בהפסקת הצהריים, כאשר החצי השני לא יהיה אפילו מחכה.

Просмотров: 443 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar