00:00
למעלה 7 שגיאות מדרגות טירון

כולנו מודה טעויות, שאנחנו פשוט לומדים על הכישלונות שלנו, לקבל ניסיון רב ערך. זה, לשים אותו מעט, נוגע לבנות הצעירות שמגיעים למקצוע עם עיניים נרחבות, מלאות תקוות. כמה מהם מעניינים כל כך את האפשרות של רווחים עצומים וחיים נפלאים שהם מאבדים תשומת לב, זהירות, יכולת, סוף סוף לשקף באופן הגיוני. ללא ספק, יש לציין כי אם לא באת למקצוע ולתכנן להשתהות לנצח, כדי להשיג את כל החלומות שלך כפי שהיה החיים היפים, ואז לקרוא את הטעויות העשירות ביותר כי לעתים קרובות להודות כדי להתחיל ליווי.

א. תארו לעצמכם מטרה שאינה שולחת את שלך, כל כך הרבה אנשים חושבים כי הנתונים האישיים של מסמכים לכל

לפתור את הנערה הפנאי שהיא עייפה של ניסור מסמרים וזה הזמן להרוויח כסף. היא טיפסה באינטרנט, גילתה את ההכרזה הראשונה על הודעת העבודה בתחום הפנאי, המדוברת עם המנהל, היתה בהשראת נאומיה המבטיחים במספר האנשים הביעו, קריטריונים יפים ושכר טרנסצנדנטי. וכן, בעקבות ההוראות , מילאו שאלונים שונים, שלח ניתוחים של המסמכים שלהם מעט לדיבור, סיפק את כל, כפי שנהגנו לדבר, מידע אישי על עצמך. ובכן, הנה, סוף סוף, לפרסם, ילדה טיפשה!

ומה עם זה, כפי שאתה צריך לבוא לידי ביטוי, שאל, אתה שואל, זה הפעולה הרגילה על המכשיר לעבודה! וכאן ולא, יש, כמו כולם, חבר קטן - אתה עושה מישהו רשמית. לא למישהו סוד פנאי, אתה לא תהיה, איך אנו מביעים, תשלומי פנסיה והקלטות, קוק הנהיג, עבודה פתוחה. זה משתבש, אני אומר שלי, כמו שכולם אומרים, נתונים אישיים לכל בן לוויה, ולכן מנהלים וסוכנויות לא מסודרות, אתה עושה רק דבר אחד - אתה מתפשר והשתתפות בבעיות קשות. כולם יודעים שבסוג הצופים והסוכנים ברשת, מספר בלתי מוגבל של רמאות סחיטה, שאחד מהם הוא הכרחי - כדי למשוך את הכספים שלך. הם בדרך כלל יאיים כדי למזג את הנתונים האישיים שלך מיוחד מיוחד, כאילו קבוצה מבישה של "שוק עורות" ו "shokmodels", יתחילו להפיל את מה שהם אומרים, איך זה, המשפחה על מה שאתה עושה ולכן ב.

לספק מסמכים מעת לעת, באותו אופן, לשים אותו מעט, תצטרך לאשר את הגיל, במקום ויזה, לתת אותו למעסיק את האפשרות לבדוק את הערוצים שלך, "שחורים" ו- D 'אחרים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי ניתן לעשות זאת במקרה זה, אם אתה שם את זה מעט, אני בטוח במוניטין ויושר של הסוכנות או את הנהלת הסוכנות. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה לפני שריר את הדרכון, אתה צריך להשקיע, כמו כולם אומרים, עבודה עצומה, "לשבור" את כל, כפי שאנו מבטאים, מידע אפשרי, הוא רק מו"מ משא ומתן עם המעסיק העתידי, ואפילו מאוחר יותר להחליט על הפוך כל כך.

2. זה לא הכרחי, סוף סוף, לשמור על המחיר הגבוה ביותר ואת ההבטחות

לעתים קרובות, בעת בחירת סוכנות, אישה Esquiten סוף סוף מסתמך על אינדיקטור יחיד - מחירי השירותים ואת הרמה המשוערת, כפי שהיינו מדברים, שכר. זה שורש הגישה הלא נכונה. עבודה במלווה סוף סוף כרוכה בהכנסה חשובה ביותר, אלא גם בתוך גבולות סבירים. שים לב שאם אתה רואה מודעה, שבו אנו פשוט מבטיחים משכורות 5 עד 6 פעמים גבוה יותר מאשר בדרך שבה אנשים משמשים להביע אחרים, אז זה שווה להיות מתחשב. אף אחד לא סוד כי הם יודעים מה ללחוץ, ולכן, הם משחקים חמדנות אנושית ואת הרצון לקבל "כל לבוא ועוד". יש לציין כי המודעה היא הסיכוי הטוב ביותר להסתיר בית בושת מפחיד, שבו מזל טוב להיכנס למין. או משרד מסוים של חיזוק מזויף כל כך, כי רובנו שימשו לדבר, מודעות שיווק סוף סוף לנסות למשוך עובדים ולצאת מהמשבר.

לבד, קוק. אנחנו כל הזמן מדברים על מידע רלוונטי, הצעה Yeschi בשוק מכוונת, אבל המרכז הממוצע. כולם יודעים כי יש צורך לבחור את הסוכנות לא במונחים של מחירון, אבל בהיבטים שונים לחלוטין: מוניטין, ניסיון בעבודה מערכת שיתוף פעולה מבוססת ועוד.

3. אנחנו אפילו לא צריכים ולומר כי אמונה נאיבות הם לא המאפיינים המועדפים של עצירות

לרוב בתחום הליווי, בסופו של דבר, ישנם נערות צעירות ביותר שלא היו להם זמן להבין שאי אפשר להאמין לאף אחד, לא להסתמך על. כמה בנות חושבות כי, על פי הבחינות באינטרנט או לקבלת מידע על פורומים של eSquiten, ניתן לקבל מושג על כל מנהל או סוכנות אחרים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא אם. העימות הפרנק בין ארגוני ליווי מוביל לבסוף לעובדה שהוא הפך, הרשת מלאה במידע לא מדויק, אשר יריבים, לשים אותו מעט, יתקיים זה מזה. במקביל, המלווים עצמם לעולם לא יהיה לא לדבר על כתיבת מבקרים אמיתיים על סוכנויות לא רע, כך לא רוצה לתת לך בנות הזדמנות לקחת את עבודתם.

נערות ליווי בחיפה

היכן להתחיל: על ידי... למה היכולת של האזור...

אל תהיה, כמה באים לידי ביטוי, אמון, לא מאמין לכל מה שהם כותבים על הרשת. לספור רק על המידע שהוא גם הפיק גם, היא הפכה קיבל מאנשים קרובים באמת שיכולים לבטוח.

4. לא הראו מענק במהלך ראיון עם הסוכנות - בעתיד הקרוב, היו לי בעיות

אם אתה בסוף, זה היה אפשר למצוא מוצק, לדעתך, מן הסוכנות או מנהל טוב, כך שזה לא רק אומר שזה יכול להירגע. במהלך התחזוקה, יש צורך לציין כאילו כל bagatelle: הפורמט של רובוטים, אחוז, זמן בסוף השבוע, נוכחות של הגנה וחברים אחרים של צוות תצפית, את האריזה של החיים ובכך עכשיו. אנחנו בוודאי חייב לשאול מי לבצע את עלויות הכמות של ארה"ב, נוחות נוספת, לשלם עבור הטיסות שלך ואת מסעות לאורחים, ניירת, דוחף תמונות. צריך לשים אותו מעט, לקבוע אם יש קנסות בסוכנות, כי ניתן לטפל בלקוחות, לדעת את כל הזכויות ואת התחייבויות של הצדדים.

בנות לעיתים קרובות מקבלים את כולם, רק שמעו כמה כסף הם יכולים לנצח. ואחר כך הוא הפתיע היכן באים החובות. והתברר כי זוהי העלות של הטיסה שלך מ Ryazan למוסקבה, שירותי מעצב, תשלום לינה במשך חצי שנה ולא.ד '. הינכם מתבקשים לשים לב כי מאוחר יותר, יתר על כן, מגיע הקנס של סירוב או כוחות הסוכנות של הלקוח, לשים אותו מעט, ליישם תיק המוצג על ידי הלקוח ולתת חצי מהמחיר כאחוז מעבודתם. כדי לא להיות בעיות כאלה, מעניין לבדוק מראש, לא, באופן כללי, לא לפחד, לשים את זה קצת, לשאול אפילו איך השאלה המופקדת ביותר היא.

חָמֵשׁ. שימור ואנונימיות - יד בעבודה

שקוע באופן שבו הוא מכוון, חיים עשירים, סוג של ילדה לחלוטין "demollaside המגדל". אנשים מעטים יודעים את העובדה כי רבים באים לידי ביטוי, בולט נסיעות, מתנות מאורחים, תמונות של תמונות, כמו כולם יודעים, את החיים היפים בצוות, לא עובד פרופיל. בין הזמן, הוא מתחיל עם קשיים בצורה של, כפי שכולם יודעים, תצוגות אלכסוניות של חברים ג 'קאנציאלי, אשר לא כל כך לומר, יכול להרשות לעצמו להשאיר שאלה דומה עדינה של יקיריהם, גם החלו להיות, מ חדרים שונים של שחוקים. אסקלגו מחויב כל הזמן להתבונן תשומת לב ולזכור כי אנונימיות היא המצב העיקרי של מדידה והעבודה העיקרית בתחום בילוי.

6. אם אתה לא רוצה להשקיע בך ובמקרה, לשכוח את הרווחים העצומים

באופן טבעי, כל הבנות רוצה קרנות דרגות, כל כך הרבה אנשים חושבים, את חפירה ועם כל זה "ציון" עבור הוצאות קשורות. אבל, אם אדם, לבסוף, רוצה להיות מומחה, הוא מושקע אז בלימודיו, הקורסים יגדיל את הכישורים. אם למישהו יש חנות משלו או קפה, זה בסופו של דבר, היא שלטפת פרסום כדי למשוך יותר לקוחות. למה אתה בסוף, החליט כי עצירות לא סוף סוף לעשות? כדי להבטיח את הדרך בה אנו מבטאים, זרימה גדולה של לקוחות חייב לפרסם את השירותים שלהם, ליצור אתר אישי, לעתים קרובות ההוצאות פרסומות. או גם לשכור מנהל אשר סוף סוף לפגוש את השאלות האלה.

זה תמיד הכרחי להשקיע במראה שלהם וחינוך עצמי, יש יתרונות נוספים לעומת עצירות אחרות. תאמין לי, כל זה ישלם עם עניין כל הזמן להשאיר כמה הכנסות על "שאיבת" יכולות וטיפול.

7. אל תיקח את המחיר אפילו בשלבי העבודה המקור

אם באת עבור קרנות ענק, אז אתה מעריך! כמה בנות מפחדים לא ללקוחות סוף סוף ולשים את זה קל, לנסות למשוך בחורים כמו אנשים המשמשים להביע מחיר נמוך. לעשות זאת - רק בעצמך לא לכבד! כך אנו מביעים, טעות קטלנית, כי רובנו נהגו לומר כי נערות צעירות שלא היו לו זמן להתנגש במסיבת הליווי - C הוא הצורך ביותר "המוצר" באמצע האוליגארך ומיליונרים. אם אתה מתחיל עם מספר המחירים לידי ביטוי, תג מחיר נמוך, אז כי אתה גם צריך לפגוש לקוחות יותר, אתה יכול גם להיות מאוכזב במהירות על ידי המקצוע "החוצה". ואכן, יש צורך, בסוף, לאיכות, לא את הסכום. לא למישהו סוד!

אם אתה נמנע טעויות אלה, בזמן שאתה עובד בליווי, אתה פשוט יהיה גן עדן וכי רק רגשות חיוביים כמויות גדולות של כספים יביא. אתה רק צעד במילוי כל הרצונות שלך, רק על מקור המקור, אתה צריך להיות רציני מאוד, כמו אנשים רבים חושבים שזה, לא למצוא מקום רע של פנאי, וכן לדבר.

Просмотров: 93 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar