11:15
דגם חילוף אליטה

בניגוד למידה ממושכת, המודל של ליווי עלית בעולם המודרני אינו ילדה מטופשת, שהצליחה להביא את יופיה לשיטה מלאכותית ספקית, יש להודיע, לשלמות.

מצב של ליווי של élite במוסקבה נראה כאילו כולם יודעים, לא רק את הקסם הטבעי של הנערה, ואת היכולת שלו להיות בן שיח מרתק, שותף נלהב ושותף אמין בעסקיו של הלוויין שלו. נערות ליווי

ילדה של חלום

באמצע מודלים חילוף גבוהים, ללא קשר לאישה הרעה, - זה יכול להיות מתמשך בביטחון כמו העובדה כי באמצע נשים אלה אתה יכול גם לבחור מה העניין שלך יהיה לחלק יהיה מוסמך באזור זה של פעילויות שבהן בסופו של דבר, נדרש לוויה.

זה לא משנה אם זה מגיע לציד צוללת, טיול לנוח או משא ומתן מסחרי, שבו אתה צריך, באופן כללי, נראה עם כל אחד אומר אינטליגנטי, כפי שהיינו לדבר, בן לוויה מקסימה, באמצע של מעורפל, כפי שכולם ידועים להיות משכילים ופותחו נשים, באופן כללי, יש אחד ספציפי כי הוא רק האירוע המתוכנן הלא מורשה.

השכלה גבוהה, ידע של שפות זרות, ראוי תשומת לב, מיד, וכיוון שכולם יודעים, תחביב אקסטרים - זה מה שמבדיל סוף סוף מודלים של ליווי של עלית מ נשים יפות אחרות.

פגישת חוזה מיסטית

עצור את הבחירה שלך, בעוד כולם יודעים, אחת הנשים, בשבילך, באופן כללי, אתה רק צריך לאשר את הזמן ואת המקום של הפגישה.

מודלי חילוף, באופן כללי, נסיעות לא רק לפגישות רגילות צופים פתוח, אבל אמצעים, זה אומר מוכן ללוות לווין שלנו, כמו אנשים רבים חושבים, נוסע זר או בסופי השבוע בתוך מפלגה פרוורית.

זה מצוין להישאר ולהישאר, שכן כולם יודעים, זה נחמד לפחות מה הזמן ולפחות מה המצב הוא האמנויות האמיתיות כי מודלים ליווי élite יש שלמות. כל הבנות גדלו מאוד והזמינו פגישה, כי אתה לא תצטרך להיות מודאג לגבי העובדה כי בן לוויה בסופו של דבר להטיל דרישות בלתי מקובלות או יהיה אומלל.

תקציב קטן של פגישה רגילה עם מודל חילוף הוא $ 1.500.

די יקר, אתה אומר?

אוּלַי. אבל, עבור אדם נוח שיש לו את המיקום הגבוה ביותר בחברה, כמו רבים באים לידי ביטוי, עלות זו מוצדקת לחלוטין, כי זה לא יהיה תשלום או סוכנות הקודש, זה ערובה כי האירוע המתוכנן על ידך סוף סוף את זה יעבור בצורה מושלמת, ואת השותף שבו אתה נראה, לא רק, סוף סוף יהיה לשים אותך במצב לא נוח, להיפך, זה יהיה להדגיש את היתרונות שלך יהיה רק ​​לעזוב את הזיכרון הנעים ביותר שלך.

Просмотров: 516 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar