02:11
אשתו הפכה לפריגיד - למה ומה לעשות?

תחת פריגון בדרך כלל להבין אטרקציה מינית נמוכה אצל נשים. מונח זה נחשב לעיתים קרובות כבעיה פסיכולוגית בתת-מודע של אדם. ועם זה אתה צריך להבין בהקדם האפשרי.

התוכן של המאמר

1 גורם של פייגות 2 טיפול בפריגות על ידי אנשים 3 עזרה מקצועית 4 כאדם יכול להחיות איבד תשוקה שותפים

פריגות מחולקת מותנית לשני סוגים:

תנאי כאשר אישה אינה מסוגלת לחוות סיפוק מיני; מצב שבו קשה לאישה לעורר, היא חווה תחושה של כאב ואי-נוחות במהלך יחסי מין.

גורם של frigidness

הגורמים הנפוצים ביותר של פייגות הם שינויים הורמונליים הקשורים בגיל המעבר. אבל יש מספר סיבות אחרות.

גורמים רגשיים של פייגות:

בעבר חוויות מיניות טראומטיות, למשל, אלימות מינית; פחד מהריון או ממחלות המועברות במגע מיני; מרחק רגשי משותף; דיכאון, חרדה או שגרתית במערכות יחסים; בעיות רגשיות בלתי פתורות הנובעות בין שותפים; חוסר ביטחון או הערכה עצמית נמוכה.

סיבות פיזיות לפריגות:

אי נוחות או תחושות כואבות במהלך יחסי מין; חוסר ליטוף מראש; פעילות מינית נמוכה של גבר; עייפות, overvoltage, נדודי שינה ויובש של הנרתיק; ההשלכות של הודאה של תרופות שנקבעו, התעללות באלכוהול; חוסר איזון הורמונלי; הַפסָקַת וֶסֶת.

טיפול של פייגות על ידי שיטות של אנשים

שימוש קבוע של אבוקדו, ביצים, צדפות, שמן זית, סויה, שמן שומשום, זרעי דלעת, אגוזים, שוקולד, אבץ עשיר, וויטמין E. טיפול בעשבי תיבול כגון ג'ינסנג סיבירי, בצל ירוק, דמיאנה, קאווה, מיור פאומה, יאמס פראי, שורש ג'ינג'ר, סארספריל. דונג Qui הוא יעיל מאוד בטיפול של frigities נקבה. כיתות יוגה רגילה ומעמדות לחזק את בריאות המינית הכוללת. קריאת ספרים ארוטיים או צפייה בסרטים ארוטיים יחד עם השותף שלך. איכות השינה, נהלי הספא עבור הסרת מתח ועיסוי גוף. סירוב של ממתקים ובשר אדום.

עזרה מקצועית 3

חיסול מערכות יחסים בעזרת התייעצויות מומחה. פסיכותרפיה, אשר יסייע להיפטר פחדים מוסתרים ופציעות ילדות. ביקור קבוע בגינקולוג לבדיקה נכונה והערכה של מצב האורגניזם הנשי.

כאדם יכול להחיות איבד partners תשוקה 4

כמה טיפים על איך לעזור לאישה להבין שהיא אוהבת אותה. התוצאה לא תחכה זמן רב במשך זמן רב.

חבוטה בה.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. שוב ושוב, קונים - חבר 'ה מצליחים, אלה המבקשים לטובה להופיע במבט של הפגישה, הליכה ישירות בהישג יד עם אישה בהירה. הרווחים האלה די מספיק כדי להבטיח לחלוטין ומבטיחים את כל מה שאתה צריך.

באופן קבוע להדגיש את מה שאתה אוהב בהופעה שלה, את הדמות, כפי שאתה לעתים קרובות למצוא את ההערצה שלך. מעריכים את כל מה שהיא עושה בשבילך, ולא לשכוח להביע את הכרת התודה שלך. להיות נאמן שהיא ולא מדברת עליה רע מאחורי גבה. להיות ההגנה שלה ותמיכה. לעולם אל תערער את סמכותה בנוכחות ילדים. אם אתה רוצה לתת בדיחות חצוף, שפגעו או משפיל אותו, להיות זהירים מאוד. היא יכולה לצחוק, אבל למעשה ההומור שלך עמוק בה. שואפים לחשוף את רגשותיה הפנימיים. נסו להיות רגישים לצרכיה. זוהי בעיה ענקית עבור רוב הגברים. תן לה מספיק זמן. תמיד לזכור כי יש רגעים כאשר היא עייפה, נסער או לא כרגיל. לכבד את דעתה. אולי אתה לא תמיד מסכים איתה, אבל לנסות לעשות את זה.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. הזמנת יעילה יותר esquiten, אחד יהיה להקצות את המיקום יהיה לאסוף חברה נעימה.

לעולם אל תעלה את עמדתה בדרך זו או בשאלה אחרת. התייעץ עם אשתך לפני קבלת החלטות חשובות. שתף עם התוכניות והחלומות שלה. להיות פתוח וכנה איתה בכל ההיבטים של החיים. בקביעות לשאול את השאלות שלה כגון: "מה אני יכול לעשות אז אתה מרגיש יותר אהוב?"," מה אני יכול לעשות כדי להגדיל את הביטחון העצמי שלך?"" איך אוכל לעזור לך עכשיו?"," מה אני יכול לעשות כך שהמין שלנו נעשים לך יותר?-. שירותי ליווי

Просмотров: 606 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar