02:12
איך להתחתן עם עשיר

עושר רוצה כל אדם. במיוחד כאשר יש כל כך הרבה פיתויים בעולם ואת הדברים היפים. על הדברים של מעצב ו יקר קישוטים צריך כסף. אתה יכול ללמוד ולבנות את הקריירה שלך באותו זמן לקנות את כל האלמנטים הרצויים. אבל יש שיטה שהתאמנה הרבה בנות ונשים אטרקטיביות. אתה תהיה מופתע כמה נשים הם מחפשים את התשובה לשאלה העיקרית של החיים שלך - איך ללכת על אדם עשיר. ואת החלום הזה הוא די ריאלי. פשוט ללכת אל המטרה שלך אתה צריך בטוח במהירות.

קבלות פנים של כיבוש של גברים מוגנים

עושר הוא הידע והיכולת להשקיע כסף, הכפלת ההון שלך. כדי לזכות בלב של זכר עשיר, אתה יכול לבחור טקטיקה מסוימת. יש הרבה מהם, לשקול את היעיל ביותר. נערות ליווי בתל אביב

החסרונות של אהבה אהבו. המיליונרים אינם גבר נאה עם הדפס בטן, אשר בולט על דעתו ללא דופי. כמובן, ישנם גם אנשים בטבע. אבל במידה רבה יותר הם חיים בתוכניות טלוויזיה ומופעים בטלוויזיה. למעשה, בעלי יאכטות יש בטן כי הם לא מסתתרים מאחורי סוודר גדול. יש כמה אשת עסקים מעולה, אבל טיפש בדברים היסודיים ביותר. לכל אחד מהם יש פגמים מפורשים שלה. אתה רק צריך לדעת עליהם ולהפוך לכבוד. למעשה, במשפחות הממוצע שבו האהבה היא נשואה, לגברים יש עשרות פגמים. והנשים עושים זאת ומעמידות פנים שתבנה בכלל. בסדר, אם אתה יכול נהג מונית עם אגן בירה, ואז לעבוד את המיליארדר עם overweight האור הוא בדרך כלל קל ונעים.

  • מראה חיצוני. מה ההבדל בין אדם מוגן על ידי עובד רגיל? העובדה כי במינויו השלישית ייתן טיול לאיים או לתכשיטים יקרים. אבל parenchy הרגיל יביא עלה בודד, זה יהיה טוב אם אתה הולנדית. אז הנה מתנות כל כך יקר ולא מוצדק. ישלם בעתיד, רואים כי זוהי השקעה בנישואין מוצלחים. ככלל, בנים עשירים אוהבים לבדוק את נבחרתם ליפול לכסף. הוא גבר עם רגשותיו ונפשו. רוצה שתעריך את זה כאדם, ובשום אופן לא בטוח בלי רקע. כמובן, הוא מראה את תשומת לבו. אבל אל תנקוט איתי מתנה, לא משנה כמה הוא רצה.
  • ביטחון עצמי. להיות bruded בנושאים שונים ולדאוג לעצמך. נשים רבות לתת ביטחון אינטימי יקר או נעלי מעצבים. מצא את נקודת התמיכה שלך ולא להתכופף כאשר עשירים יבקש ממך את השאלה הבאה. אבל לא להעמיד פנים שהוא חזק ועצמאי. לא משנה כמה יפה זה, הזכרים אוהבים לכבוש ולהגן. שלוש טכניקות אלה הן יסוד להתייחס אל תשומת הלב של ילד מוגן. יש עדיין כמה ניואנסים שיש לקחת בחשבון.
  • להשתפר

    תחרות על חומרים עשירים של גברים בקרב נשים הוא פנטסטי. לכן, עליך להיות טוב יותר להיות בהיר וייחודי:

  • תמיד לומדת סלונים מניקור ולעשות תסרוקות אופנתיות. מיליארדים לשים לב לגברות שהוחזקות היטב, ולא אלה שנטשו את הציפורניים ולאסוף קוקו על הראש.
  • לעשות קצת ספורט. אהבה מלאה של זמן ההוצאות במועדוני ספורט.
  • לשפר את האינטליגנציה שלך לקרוא הרבה. הטיעונים לא צריכים לרוץ במהלך הפגישה עם הנסיך של הרומן שלך.
  • גלה כיצד ליצור הצעות, להפסיק למשוך.
  • שתף עם מתכונים קולינריים. אנשים להגדיר חלום לטעום מזון תוצרת בית. הם מתעייפים ממסעדות וארוחות חילוניות.
  • עכשיו אתה יודע איך להתחתן עם עשיר. זה נשאר למצוא מקומות מבקרים מיליארדים. אחרי הכל, ההכרזה בעיתון אינה מעמידה את עצמה.

    Просмотров: 1868 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar