10:10
אחרי כמה אתה יכול, היה סקס לאחר הלידה וכמה נכון, בסופו של דבר, להתחיל?

במהלך הלידה בגוף, הגברות מתרחשות כפי שנהגנו לקרוא תצורות מסוימות. באופן טבעי, לאחר יציאה מבית החולים, זה בלתי אפשרי לחלוטין לקיים יחסי מין. אבל כמעט כל אמא צעירה מפריעה לשאלה כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין אחרי הלידה?

התוכן של המאמר

1 נתונים סטטיסטיים לא מקומיים 2 פקיד, כפי שכולם מובנים, עצות דוקטורט 3 האם אתה יכול לקיים יחסי מין אחרי קיסרי? 4 למה גברת, בסופו של דבר, לא יכול להיות סקס לאחר הלידה? 5 תפיסות מוטעות בפני סקס לאחר הלידה

ואולי הגברים חווים עוד יותר ברגע זה, בפרט, ולא במהלך ההריון היו קשיים עם חיי מין. כדאי להבין כך לדבר, אחרי הלידה, אחרי כמה אתה יכול, בסופו של דבר, לקיים יחסי מין, ואיזה ניואנסים צריך להיחשב.

נתונים סטטיסטיים לא אופטיים

ברור כי הגוף של כל גברת הוא אישי. מישהו מתחיל לרצות סקס לטוס אחרי הלידה, וגם, כמו רבים חושבים, כאלה הגברת לא היתה מסוגלת לחכות, כאשר תקופת מנוחה מינית עוברת. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אבל ב רוב המקרים של נשים עדיין לשכוח על סקס, כך כמו לא לספור תצורות בגוף יש תנאים מוקדמים אחרים: עייפות, אינטנסיבי, סידור מחדש של מצב מצב. הסטטיסטיקה מראה כי 50% של אמהות צעירות אין לא סקס כל יום במשך 3 חודשים לאחר הלידה. 18% ייתן קשיים בחיים אינטימיים, הם נשארים אפילו במהלך השנה.

הרשמי דוקטורט טיפים 2

רוב הרופאים מתפללים כי, כפי שכולם מובנים, מנוחה מינית לאחר הלידה חייב להתמיד בתוך 4-6 שבועות. זה נוגע למצבים שבהם לידה עבר ללא סיבוכים, הגברת אין הפסקות ואחרים כפי שאנו מבטאים, לא נעים השלכות.

תארו לעצמכם מטרות אישיות בישראל יסודי כאשר אתה מודל שיק מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אתה יכול לקחת חודש מ 2,500 $.

במקרה זה, זה נשאר רק כדי לחכות כאשר איברי המין שחזור, והאלטרוס יחזור לגדלים הקודמים. בפרט, העיקרון ל היסס את מקומו של הקשר של השליה, כי הוא מייצג כמה מאיתנו משמש לקריאה, הכי אמיתי פֶּצַע. כולם יודעים מה רבים מתבטאים, בידור מיני של הזמן, הם יכולים, לשים את זה בעדינות, לגרום להדביק ובעקר, כפי שאנו נמשכים מתרגל לגירוד, קשיים אדירים.

האם ניתן לקיים יחסי מין אחרי קסרי?3

כמה אנשים מאמינים בטעות כי הם ולא הילד הופיע בצורה טבעית, אבל בעזרת קטעים קיסריים, אז אתה יכול לקבל יחסי מין אתה יכול לעשות כמעט tole. הם אומרים, הנרתיק לא סבלו.ניתן לומר כי המונח של 4-6 שבועות, בסופו של דבר, הוא חל גם על הדור של קטע Cesarean, אבל לפעמים תקופת ההחלמה יכול להשיג שמונה שבועות. אמהות צעירות מומלצות רק לבקר את הגינקולוג לאחר הלידה רק לשלוט על התהליכים המתרחשים בגוף. הרופא בוודאי יבחן אם ניתן להתחיל אצבע אינטימי.

זהו עולם אין ספור, כי במקום המצורף של השליה, נשאר הפצע האדיר, אשר צריך, באופן כללי, לרפא. לא לספור איך זה הוקם, כי לאחר הקטע Cesarean, שהוא מבצע לטווח ארוך, הגוף שואל עוד יותר זמן כדי לשחזר מאשר אחרי העבודה הטבעית. ובמיוחד, הגברת חייבת לרפא את כל התפרים.

העלייה, הגברת לא יכולה לעשות סקס לאחר הלידה?4

לפעמים השאלה, אחרי הלידה, אחרי כמה קיום יחסי מין מחובר לא רק עם שחזור פיזי של הגברת. גם היבטים פסיכולוגיים חשובים. אפילו יותר מאשר רבים באים לידי ביטוי, איברי המין הם גבירותיי כבר לשים בסדר, אבל זה עדיין לא מוכן להתחיל חיים אינטימיים, אדם לא יש צורך להראות סוף סוף אי שביעות רצון או מתעקש באופן אינטנסיבי על קשר. להתחיל יש צורך להבין מדוע המצב עם אי-רצון של סקס סוף סוף פיתחה.

באופן כללי, הירידה, כפי שנהגנו לקרוא, אטרקציה מינית לאחר הלידה היא מאה אחוז תהליך לוגי מסופק על ידי הטבע. שטוח לאחר הלידה, כמו רבים באים לידי ביטוי, 1 ילד 2 של צ'אדו אמא כמובן שאתה לא צריך, כך רפלקסים מגן מוצגים, מניעת תפיסה. הכל ידוע מזמן כי רמת האסטרוגן מצטמצמת, ישירות הורמון זה אחראי לתשוקה מינית.

כמו כן, התנאים המוקדמים של intima יכול סוף סוף להסתיים כדלהלן:

עוסף עייפות הקשורים עם הופעת התינוק; טינה על אישה שאינה מסייעה בעבודות הבית; תחושת החותכים שלה, הופעתה של מתחמי, הקשורים לעובדה כי הדמות לאחר ההריון ולידה נראית לא בצורה הטובה ביותר; סיוט כאב ורגשות לא נעימים; מתח בשל העובדה שהילד יכול להתעורר.

כל התנאים המוקדמים הרשומים ניתן להסירו כדי אינטימי התהליך נעשה מרופד ונוח. צריך לומר מה הגברת עייפה והיא זקוקה לעזרה, ואז המשימה של גבר היא להרים חלק מהשיעורים שלה. זה יישאר לה מהר יותר כדי להזין את הקצב החדש, להתרגל לזה, באופן טבעי, זכור על Intima.

ולא גברת נראה כי זה הפך חסר תקדים, אז פשוט שווה לזרוק את המחשבות האלה. תצורות לאחר הלידה הן במאה אחוז בדרך כלל. ולא הגברת עצמה לא תהיה סוף סוף או זה מפחד ממין, אז השותף צריך לעשות יותר נוחות עליה.ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

אתה לא צריך לרפא מילים לא נעימות, אפילו יותר מאשר, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, המבט העירום שניתן לראות כי הדמות עד כה, זה הופך להיות, משאיר את הטוב ביותר. הכל בהחלט יהיה להחליף!

ולא הגברת מפחדת מכאב ורגשות לא נעימים, אז זה די מתאים. כמעט כל אמהות צעירות להשוות את המין הראשון לאחר הלידה עם מניעת הבתולים. כדי למזער רגשות רעים, מומלץ השתמש lubrikant. לא לספור את מה שכולם יודעים כי עדיף כי סקס היה כמו רובנו ייעוץ, עדין ו בנחת, אם כי אחרי ההתנזרות זה לא כוונה.

תפיסה מוטעית על סקס לאחר delivery5

יש די הרבה אגדות הקשורים כמה מאיתנו משמש לקריאה, סקס החיים לאחר הופעת התינוק. הם יכולים גם להשפיע רע על יחס פסיכולוגי של הגברת ומושך את רגע המזל כאשר בני הזוג לבסוף להתאחד באקסטזה. להלן נפוץ יותר אשליה:

הנרתיק יהיה גלגול ברמות "דלי". כל ברור כי ישירות עם נושא זה לעתים קרובות להשוות את אברי המין של הלידה. לא מספיק מי יודע מהו 100 אחוז שגוי. למרות העובדה כי הנרתיק הוא מאוד מתוח מתיחה די במהלך הלידה, לאחר שוחזר. לשם כך נדרשת תקופת השאר בחיים אינטימיים. ולא עם שרירי הנרתיק עדיין יש קשיים, והם הפכו חלשים, אז, באופן כללי, מומלץ לעשות את התרגילים של קגל. הם מתכוונים, כפי שישבנו בזמן, דחיסה תקופתית של השרירים, כאילו הגברת סוף סוף עיכוב השתנה. סקס יהפוך נדיר מאוד. כן, אולי בגלל המצוק על הילד, גברת של פעם אחת לא תהיה עד סקס. אבל עם שותף רגיל, תדירות המין היא חזרה במהירות לאינדיקטור רגיל. ישירות לידה לא להשפיע על זה. להיפך, כמעט כל הנשים מציינות כי רגשות הופכים בהירים ונעים. שליש מן הנציגים של הרצפה היפה הראשון גם חוויות אורגזמה רק לאחר המראה של הילד. בתקופה של breastfeeding, אתה לא יכול להיות מוגן. במהלך ששת החודשים של הגברת לא היתה ביוץ על רקע התפתחות הורמונים מסוימים. אבל האפשרות של הריון בכל מקרה היא, שכן כל אורגניזם הוא אדם, וביצים, איך כולם נמס, מעת לעת הם יכולים להתחיל להיות מפותחים מוקדם יותר מאשר תקופת רצף.

כדי לא להיראות לדאוג לגבי האופן שבו כולם יודעים, הריון מחדש, בעיקר להרים דרך בר מזל של אמצעי מניעה. עושר, כפי שכולם יודעים אמצעים מודרניים רק חופשי לעשות את זה.

במילה אחת, על הייעוץ הרשמי של מין לאחר לידה ניתן להתחיל לאחר 4-6 שבועות. במקום הנוכחי נטל, אז הרופא מגדיל את התקופה הזאת. זה לא מציאותי לדמיין כי דמות בו זמנית מגיע רגיל יהיה בדיוק איך זה לבוא לידי ביטוי, כמו שזה היה לפני ההריון. לכן, אין צורך לחוות את זה בגלל זה מסרבים סקס. המשימה של אדם בתקופה שלאחר הלידה היא לשים את זה בעדינות, לתמוך שותף, ולא לטפח מתחמים בו.

ציד מאוד להקצות מה עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. הכל כבר זמן רב היה לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין. דירות דיסקרטיות בחיפה

התשובה לשאלה, אחרי כמה אחרי הלידה אתה יכול לקיים יחסי מין, יכול לתת רק את הרופא המטפל.

התקשות סובייטיות ומפרקים זרוע ניחוש שגוי כי ליווי - זה בהחלט משהו, חובה, אז מה חייב להיות שותק. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כל תיתן את לידתו של תינוק בדרכים שונות. חלקם נולדו בפשטות, ללא הפער הראשון. אחרים פשוט נובעים קשיים בתהליך המסירה. השלישי עושה קטע Cesarean - פעולה למרחקים ארוכים, ולאחר מכן הגוף משוחזר על ידי המינימום. לכן, בעיות אינטימיות תלויות ישירות במצב הבריאות שלך לאחר הלידה. במקום הילדות עבר בצורה מושלמת, ואתה מרגיש שאתה יכול לחזור לחיים אינטימיים - אף אחד לא יהיה מותר. אבל בכך שהיינו קוראים, אפשרויות אחרות צריך להיות ממתין לריפוי מלא, כדי לא, בסופו של דבר, לגרום murdening.

Просмотров: 88 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar