16:03
30 זוועות ארוטיות, שם אין מקום לרומנטיקה ולרוט

כל אחד מאיתנו לפעמים ציד לעצמי. מתברר כי הכוחות האחרים יעשו הכל לעולם לא לשחרר נשים מפוחדות אנושות.נְקֵבָה בשם Sadi הוא להוט על כתיבת סיפורי תוכן ארוטי. היא לבד, אבל תומך ביחסים עם אדם לשעבר.

1 פחדים ארוטי הטוב ביותר

הזוועות הארוטיות הטובות ביותר

הוסטל (ארה"ב, 2005).

מגרש הסרט מתפתח בסביבות 3 תלמידים שנסעו באירופה, ביקור במסיבות שונות בחיפוש אחר בידור מיני. ב אמסטרדם חבר 'ה מקבלים רוסית בשם אלכסיי. הוא מציע להם ללכת לאכסניה בסלובקיה, שם נשים סקסיות רבות. גברים לא מפסידים זמן ובמחרת יושבים על הרכבת לברטיסלבה. דרך הזמן אליהם ב- Coupe, ההולנדי יושב, שמתנהג באופן מפתיע מאוד ... 1 תלמידים מאוד מדאיגים.

נשיקה Okayany (ארה"ב, 2012).

אגדות על Vurdalaks נמצאים כמעט בכל העמים. הם משלימים דם, אכזריות וחיים אינסופיים. צעיר, אישה, להריון, בקרוב ללדת את הילד. אבל היא לא מרגישה בטוחה, שכן יש אח חולה קרוב לה ברמה הנפשית. הוא כל הזמן לועג על אישה בהריון. אבל הוא אפילו לא מייצג שהוא יצטרך לשרוד. הוא נפגש עם מסתורי ג'ונה, והיכרות זו תעבור לנצח את חייו של גבר. פאולו יגלה סוד נורא, המאוחסן בטורקיה בחברה.

תת-מודע מרחמים (קנדה, 2000).

הסרט מראה שלושה סיפורים מקבילים לספר על הצד השחור שלכל אדם יש. אלה יצורים קודרים לצאת משעת החשכה בלבד. היצירות הטלתות שבבעלותן כוח לא בולט, אבל באותו זמן לחלוטין חסר אונים לפני צריבה אוֹר. פאולו - סופר, שרוצים בקונטיקט.

החברה של הנוער היא ייאוש על העיר, כך יש צורך להתנתק. הם מגיעים למקום ומתחילים ליהנות, אבל פעולות מתקבלות פתאום. לאדם יחיד יש שביעות רצון עצמית במשך זמן רב. אבל ביום אחד, הוא מבין שזה חטא גדול, ולכן מחליט להעניש את עצמו ממש מול שער הכנסייה.

רצח עבור חתיכות (ארה"ב, 2004).

לתפקידם של אנשים מצליחים עם מוניטין אידיאלי, ירד נורא וחסר רחמים להסתתר לעתים קרובות. הם חכמים מאוד, כי הם מסוגלים לעגל סביב האצבע של המשטרה, פסיכותרפיסטים ואת גבירותיי יותר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

הצלם הגרמני המקסים שהגיע לארה"ב יבחן סוגים. כרגע זה אדם חמוד ואדיב שמציג ארוטי כמו החלק העליון של האמנות. ואחרי כמה שעות, הוא מוכן לבלבל את הקורבן שלו על חתיכות ולשפוך את כל הקירות בחדר שלה. זהו מטורף אמיתי המתגורר בשבי של העבר. הוא מחזיק את כל לאס וגאס בפחד. כל הצעירים של העיר הזאת הם באיום, כי אף אחד לא יודע מי, למעשה, זה.

גוסס קטן (אנגליה, 2011).

ב הסרט במקביל מתגלה על ידי שלושה קומות: רופא מטורף, משפחה perverts, זוגות של אוהבי. בעולם המודרני, הכללים והמין. פינות כהה שקופיות צללים. לאוזני הקורבנות הלא מזוהמים באים כלי חיפוי נורא. גופים מפוארים מהווים מדם וזיעה. זה הכל - ההשלכות של פנטזיות מוגנות של מוחות משוחחים ביותר בעולם באמצעות רגשות חדשים מאהבות יתרונות ומבחנים סדיסטיים. חוֹשֶׁך, תקווה, אופוריה ואימה - הכל היה מעורב במערבולת תוססת.

בית עם תבלינים (אנגליה, 2012).

אנג'ל - צעירה, אשר, על ידי החזקת האירועים, מוצאת את עצמו בבית הבושת, שבו נשים ניתנות לבלבול של הצבא. אלה יש זכות מלא כל הלילה לעשות עם הבנות הקודרות כל זה ירצו. אבל אנג'ל Podfartilo - היא הופכת למנהל מנחה של ויקטור.

האישה מסייעת להתבלבל לעצמם לבלבול ומכינה אותם בלילה שלאחר מכן, ובלילה נודד ללא מטרה סביב המוסד בניסיון להימלט. ביום אחד נראה כי אנג'ל מכה עזה של הנערה, שהופכת את הקש האחרון. בלב מלאך מתעורר זעם - חוץ מזה, בושת זה ביקר על ידי אלה לוחמים אשר מקופחים את הגברת של המשפחה לפני שנים רבות.

זאב חזרה (ארה"ב, 2009).

לְהָצִיק - שריף של העיר מאג'אן, שבה לא קורה שום דבר קשה. אבל בעתיד הקרוב יש סדרה של הרג עז. גוּף הקורבנות נמצאים ביער האמצעי - הם נפרקים על ידי הדרך המתוחכמת ביותר. על ידי אגדות הודיות, מוקפת זאב, אשר לאחר מסוימים טקסים קסומים זכתה אלמוות אשר היא צריכה לשלם ללא שינוי צמא לדם. הארי יילחם במפלצת הזאת והשעו אותו, עם זה בלי נגוע על ידי דם נורא.

שכן (קנדה, 2014).

ניל שייך לדת כי מאלץ אותו לתת נדר של פרישות להישאר בתולה. אבל הצעיר אפילו לא יכול לדמיין את זה במהותה הכנסייה מנהלת את השטנות. ניל שייך לקהילה שרוצה להביא קורבן שלו כדי לבטל את שנות העולם על פני כדור הארץ. הצעיר יגלה על זה, כי עם חבר מאט מחליט למצוא גברת שבה אתה יכול להפסיד בְּתוּלִים. זוהי השיטה היחידה שיכולה להציל את ניל מימין מיובש.

סרט סרבי (סרביה, 2010).

מילווס בעבר עבד כמו pornakter, אבל קשור עם מקצוע ריפוי רגיל חַיִים. לגברים יש בן זוג וצאצאים. אבל הוא התנגש עם ליילה, קצין הירי לשעבר שהציע הרבה בפעם האחרונה כדי לשחק בפורנו מן הבמאי הראשון שמוכן לשלם על זה גדול מתקנים. מילוס יעץ לאשתו וקיבל את ההצעה - המשפחה כרגע היא מאוד קרנות צריך. הוא פוגש את הבמאי ומגלה שהוא מסיר את הבלעדית פורנו. עם הזמן, אישה מודעת לכך שרציחות וציד אנשים - לא כל היופי שיכול להיות בחיים.Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

ג'ק ודיאן (ארה"ב, 2012).

דאיאן הוא לגמרי למרות וייאוש על העיר בתקווה לפגוש לפחות מישהו שמציג אותה. אז היא להכיר אישה בשם ג'ק. דברים בין 2 בנות באופן שווה להתפתח לרומנטי, אבל דאיאן הוא באופן מוחלט נגד פיזית סָמוּך. זה לא בדיוק כך - אישה שומרת על סוד נורא.

אנטיכריסט (דנמרק, גרמניה, שבדיה, צרפת, Italy, Poland, Poland ").

בעוד בני זוג קיימים יחסי מין, הילד הקטן שלהם טיפס על אדן החלון ונפל. בן הזוג מאשים את עצמו במה שקרה ולא יכול להירגע, יורד באופן שווה מהמוח. בן הזוג שלה הוא פסיכולוג מוסמך, והוא רואה את ההחלטה ללא עזרתם של אחרים כדי לרפא את האבל נהרג.

בהתחלה הם עוברים לבית פרברי שבו הם חיו קודם. ברגע שאשתו כתבה מאמר על רצח של נשים. באופן ספציפי בבית הזה הגברת חייבת להתמודד עם הזוועות שלה. אבל המצב רק מחריד - יש פעולה מוזרה בבית, ואת בן הזוג מגיע לגמרי מן המוח, הופך למניאק, אשר ציד על בן הזוג שלו. יתר על כן, כמה פרטים על הילד המנוח נמצאים.

הים הליכה (אנגליה, 2008).

שלוש נשים ללכת ibiza כדי ליהנות. הם נחים על הים ומכירים גברים בעלי 4 דעות, איזה יאכטה יש יאכטה. הם מציעים יפהפיות ללכת לים על היאכטה, והם לוקחים הזמנה ללא השתקפות.

צעירים נהנים, אבל הם אפילו לא יכולים לדמיין מה הם מצפים להם קדימה. אחד העשירים, ג'וש, במהלך המין המקרה הורג את בן זוגו. החברה צריכה להתמודד עם זה ולהיפטר הגוף. אבל הנערות הנותרות חושדות בג'וש בכך שהוא עשה את הרצח בכוונה. המצב נעשה חם יותר והצופה ממתין לחוסר רחמים חדשים לצופה.

אלת אהבה (ארה"ב, קנדה, 2015).

נְקֵבָה בשם ונוס חלומות על אהבה לא נבונה. אושר משפחתי הוא הדבר היחיד היא רוצה. ונוס פוגש בחור ונופל באהבה איתו ללא זיכרון.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, לקוחות הם גברים צעירים מוצלחים, הם רוצים את המבט המנצח על החגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, על מנת להבטיח באופן מלא כל מה שאתה צריך.

היא מנסה לרצות אותו בכל דבר. היחסים שלהם לא יכול להיקרא רע, אבל בפועל מציין כי גברים תמיד להביא רק prefigures וטיפול בחיי הגברת.

נינה לנצח (אנגליה, 2015).

נְקֵבָה רוב נינה קטסטרופלי מת, אחרי שהאדם מנסה להפחית ציונים עם החיים, אבל הניסיון לא הוכתר עם פורש. לִשְׁדוֹד מנסה להתמודד עם הרגשות השליליים שלהם, כי זה נכנס עסקים עם הולי. החיים של הבחור מגיע באופן שווה לנורמלי, אבל בקרוב הכל שינויים. ברגע שאין לו ביותר (כאשר האיש עשה אהבה שלו האישה החדשה ביותר), ברגע אחד נינה נינה נינה.

נגד רצון (ארה"ב, 2016).

שוכב במשך שנים רבות, המשפחה פוגשת שוב בבית אביו כדי להכיר את הברית שלו. באותו רגע מגיע החבילה בבית - קופסה עתיקה, שבה יש כמה דברים לחברים משפחות. לאחר פתיחת התיבה, יש כמה מקרי מוות מוזרים. ל לסיים אותם, יש צורך לפתור את הפאזל המסתורי.

לילה (ארה"ב, 2009).

פעילות הסרט מתפתחת באחוזה עם מוניטין רע מאוד. כמה שנים כדי להפוך שם עבור אף אחד לא אבוד 6 אנשים. פילגש בבית, למידה על זה, עשה התאבדות.

ועכשיו ארבע נשים מחליטים ליהנות שם על ידי הגדרת מסיבה. יש שתי חברות אלימות ללא הזמנה. הבנות קוראות למשטרה, והם יכוונו אורחים באזור. אבל כאן דמקה כיף לשים לב כי הטלפונים הניידים שלהם סיימו לעבוד, ושערי הבית סגורים על הטירה.מותחנים, קסם, מערכות אימה - ז'אנרים אלה נהנים פופולריות מתמדת באמצע הקינאומים ברחבי העולם. אחד הז'אנרים הסמוכים מרתקים הוא ארוטי אימה - שילוב מרתק, בוטל כי ניתן לא רחוק ממנהלים רבים. אנו מציעים לך רשימה של ארוטי הטוב ביותר אימהות בשנים האחרונות.התוכן של המאמר

מאולץ (אנגליה, קנדה, איטליה, 2016).

אגב, פחדים ארוטיים הם אחד הז'אנרים הטובים לצפייה באהבה עם זוגות. כמעט כולם יש, שם יש לך כיף - הומור כהה הוא הדגש שלה. לכן, מלאי את הפופקורן, לכבות אור בחדר ולשמח גנום ייחודי של הסינמולוג כמו פחדים ארוטיים. צופה לך רק לזכור לנצח! זה מעורבב עם הכל - תשוקה, אהבה, בגידה דָם.

הגוף ג'ניפר (ארה"ב, 2009).

ג 'ניפר - בית הספר המלכה האמיתי. היא יופי ונהנה פופולריות רבה זוּטָר.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מספר, לקוחות - צעירים מצליחים אשר מתכוונים במפורש להופיע בהצלחה בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. זה הרווחים של זה די מספיק, כך שזה לגמרי לספק את עצמם לכל הדרוש.

יש לה חבר בשם אניטה, שעליה הגיע הזמן לִלְעוֹג. אבל מתברר שג'ניפר אינה מצייתת משלה מוסרי מגעיל - בחיים חי הרוח הרע שצריך להיות רלוונטי מתבגרים ואוכלים את האנרגיה שלהם ואת הכוחות הרלוונטיים.

ניאון שד (ארה"ב, בלגיה, דנמרק, צרפת, 2016).

ג'סי - אישה שקטה ומתונה מהמחוז. אבל במעמקים של הנשמה זה הכי הרבה רוצה להיות מודל מפורסם. בעוד שמונה עשרה, היא ייאוש בלוס אנג'לס, לא ללא שום דבר לנשמה. היא מצליחה להשיג את המטרה שלה בשל מוצלח היכרויות. אבל אחרי התמוטט על ג'סי, יש לה פרצופים. דוגמנות היא תחום נורא שבו הבנות מוכנים הכל על מנת להסיר יריבים.

אחות (ארה"ב, 2013).

אבי עובד במרפאה של אחות ומתייחסת ביראת כבוד לעבודה שלו. היא אוהבת את עבודתה, אבל לא רחוק מטרות פילנתרופיות. באופן ספציפי, אישה לומדת ושיפור, כך רציחות לילה מתבצעות בלילה.

היא יום טוב ואחות ידידותית, והלילה - נלהב, חובה וחסר רחמים, אשר ציד מאחורי גברים נשואים. מטרת הנערה היא לפתות אותם ולהרוס אותם בכך שהם לא יכלו לשמר נאמנות לבני זוגם. היא עוסקת בהצלחה בדבר הנורא שלה עד שעת הזמן לא מקבלת אותה מתמחים חדשים לה. באמצע אותם - יופי דני, אשר בקרוב מאוד מתחיל לנחש כי המורה שלה מוביל אורח חיים כפול.

Chimera (ארה"ב, קנדה, צרפת, 2009).

קלייב ואלזה - מדענים שהם נלהבים ביותר לגבי העסק שלהם. הם חוצים את הגנומות של הדנ"א של בעלי חיים וציפורים שונים בינם לבין עצמם. הם מצליחים להפוך שני יצורים חיים ובריאים שיכולים להביא תהילה והכרה בבני זוג.

אבל הם לא הולכים לעצור במה שהם השיגו ומבקשים לחצות את החיה עם אדם - בני זוג מבינים שאם החידה מתברר, הפיכה אמיתית מתרחשת במדע. אבל החברה המחקר בחסות החליטה להשעות אותם.

אבל אלזה וקלייב לא היו מסוגלים עוד בלמים - הם בניסויים בעיצומו. הם חוצים כמה דנ"א ומקבלים יצור יוצא דופן של הגברת, אשר נקרא dren. היא חכמה וגדלת מהר מאוד. זה מוביל לעובדה כי ניקוז הופך הכנסה קשה עבור בני זוג.

עיסוי במועדון בורלס (ארה"ב, 2017).

פעולות קולנוע להתפתח סביב Magan - Maiden עם גורל קשה מאוד. החיים שלה הם משימות מוצקות ובעיות, ואת לומן ברצועה כהה זה לא גלוי בכלל. תקריות מקפלות כך שמגאן נדחה.

בייאוש, היא הולכת אל הבחור שלו ואת המקרה יגלה כי זה כבר זמן רב לחלום עם אישה אחרת. זה הופך את הקש האחרון בקערה סבלנות Maigan. עכשיו היא משליכה הכול וייאוש למכר אחד, שאת בני זוגו - מנהל מועדון סטריפטיז.

הנערה נחוצה מאוד לפחות כמה אמצעים להתקיים, כי זה מסודר לעבוד שם המלצרית. אבל הם משלמים לפרוטה טעימה - הרקדנים מרוויחים אמצעים שונים לחלוטין. ומאגאן תופס את ההחלטה להפוך לחלק מהם, אבל בעל המועדון יש תוכניות שונות לגמרי לגברת. ועד מהרה, Maigan לחלוטין מפסיק לשמור את המצב תחת שליטה.

TET-A-TET (ארה"ב, תאילנד, אוסטריה, 2014).

אלי הוא אשה נועזת שהולכת לתאילנד כדי למצוא את רוצחי אחותו. שם היא פוגשת חברה אחת, בראשו - אמצעים, אישה של נטייה מינית לא סטנדרטית. אלי התנפץ איתם ומגלה שיש להם רשת חברתית ארוטית משלהם. הכל פשוט מאוד שם - זה מקום לתקשר את האנשים האלה שרוצים לשחק יחד מול החדרים.

מתברר כי האחות נהרגה בילה הרבה זמן בצ'אט זה. היא נרגעה מטורף לא ידוע שהוכיח את הניסיון הזה להכות למוסריות של החברה המודרנית. יתברר כי הרוצח הוא אחד המשתמשים ללא שינוי של הרשת החברתית. אלי צריך לצלול לתוך האווירה הווירטואלית הארוטית כדי לחשב את המטורף.

ליידי דף הבית (קנדה, 2014).

ב מרכז העלילה הוא אישה לומדת במכון היא זקוקה קשה פירושו לקיום ולתשלום המחקר. הוא מוגדר לעבוד באחד מקום שבו חיים חיים לחיות. אבל מעריץ אחד לא מספיק יגלה את המיקום של המקום הזה, ולאחר מכן ואת כל הנוכחים הם מטופלים מאוד נבוך.

בית אחרון משמאל (ארה"ב, 2009).

בני זוג עם בת לסופי שבוע הולכים לחגים לעיר. לאישה יש מזג נגד, אבל ללא בעיה להסכים ללכת עם ההורים. במקום מתברר כי ליד הבית פרברי חי חברה מבוטלת של הנערה, והם מתכננים לבלות את סוף השבוע.

אבותיהם משוחררים בת, והיא וחברתה וכמה אנשים נואשים להירגע במלון. כל מה שיקרה שם צריך להישאר מאחורי הדלת הסגורה - חוץ מזה, אין שליטה בהורים.

אבל הכל הולך מבטיח כרגע כאשר המלון שובר חברה של פושעים בורח. הם לוקחים את החברה לבני ערובה ולכפות אותם להפגין את השביל בבית של הנערה. הם בהצלחה להגיע לשם, ואת אבותיהם לתת לילדים עם העבריינים הביתה, בכלל לא כל חשוד אשר השלכות זה יכול להיות כרוך.

אובייקט אהבה (ארה"ב, 2003).

קנת - עובד משרד חמוץ. הוא חי חיים אפורים ובלי זיכרון שוכב ביופיו של ליסה. אבל צניעות טולית, טולי חריף רציני לא לתת לגבר כדי להראות את רגשותיהם אל הנערה. לכן, הוא מחליט ללכת לחנות המין ולרכוש את החלופה של הגברת האמיתית - בובה גומי שנקרא Niki. בחוץ זה דבר אפילו דומה לאובייקט של תאווה של קנט, עם כל זה עושה מישהו איך הרצון לאדם.

אבל ברגע אחד, קנט קשור עסקים עם ליזה, אבל זה מאוד קפריזי ומתנגדים כי זה לא מתאים לגבר בכלל. הוא הופך באופן שווה לתוך רודן אמיתי, אשר אובססיבי עם הרצון לעשות גולם מ Lisa.

תותח (ספרד, רומניה, צרפת, 2013).

מָתוּחַ ציור ארתוס שלא יעזוב אף אחד פלגמנטיקה. במרכז העלילה - קרלוס, גבר צעיר ומתון. עבור אחרים זה נראה די נעים ובטוח, אבל למעשה הוא קנוגרף הידוק מי שמח עם התחביבים האלה. אבל כאן הוא פוגש אישה בשם נינה, שכמעט משתנה בעיני קרלוס. אבל אף אחד, אפילו עצמו אדם, לא יודע אם הוא יוכל להתמודד עם הטבע שלו ולעשות אהבה לטובת אהבה.

RAW (צרפת, בלגיה, איטליה, 2016).

בסיסי הגיבורה בשם ג'סטין גר במשפחת הירקות. היא נכנסת ב בית ספר וטרינרי, שבו אחותה אלישיה כבר לומדת. כמו כל חדש, אישה מחויב להעביר את הקדשה - לחוות בשר גולמי. אבל זה מוביל תוצאות בלתי הפיכים - ביום הבא, אישה מתעוררת בכלל אדם אחר, אובססיבי רק מחשבה אחת מעצבנת - לחוות את הטעם בשר אדם.

טלמה (נורבגיה, צרפת, דנמרק, שבדיה, 2017).

סיפורו של הסרט מתפתח סביב הטלמה המחוזית, אשר נכנסת לאוניברסיטת היוקרה. שם, זה באמת מתחיל להיות חברים עם כיתה. מקרים בין בנות בקרוב להתפתח לרומנטי. אבל טלמה הועלתה כלל במסורות אחרות, שבהן תקשורת זו - טאבו.

אישה נופלת לתוך דיכאון ולא יכול להיות מנוהל עם הרגשות שלו. יתר על כן, כוחות שחורים מתעוררים בו, וזה לא יכול להכיל. וכאן האישה תלמה אבודה - למה זה קורה וכיצד הזדמנויות שחורות חדשות?

להישאר ב Shakure שלי (אנגליה, שוויץ, 2013).

נְקֵבָה נסיעה בכבישים של סקוטלנד, בעקביות בבחירה של החבר 'ה ככה, לתת לעבור. אבל במהותה היא חייזרים, שהיא קפדנית בוחר קורבנות. אבל בתהליך של הצילומים מתברר כי זה סרט אימה פגום עם רצח דמים אמיתי.דיאני בקרוב עוזב לצרפת ללמוד, אבל לעת עתה יש לה כמה שבועות לחיות בניו יורק עם יד. אבל זה לא הינקות היחידים עַלמָה. יש לה אחות תאומה קארן, וידאו אינטימי עם זה הופך להיות נחלת הכלל.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

פחדים ארוטיים - ז'אנר מדויק לגמרי לא על הלב של הלב. ז'אנר כזה "נדנדות" בין ארוטיקה לפחד רק לשפר את הזיכרון של עיצורים ובתי שבבים אחרים, רכוב על מנת לקבל את הצופים שיער. הוא מזמין את סאדי בואו אליו בחופשה באיטליה. עם ההגעה אישה תגלה מה מוזמן לא היא אחת. היא פוגשת את הגברת המסתורית צרפת, אחר כך מים של אירועים מעוותים.

Просмотров: 2442 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar