16:42
10 עצות אורגזמה טובה יותר בחיים שלך

אם אתה יכול לקבל אורגזמה כבר נהדר. אבל אולי אתה רוצה לנסות לחזק את הרגשות שלך במהלך השיא. ואכן, אם כן - מאמר זה הוא. מומחים שיתפו את הטכנאים הטובים ביותר אשר יאלצו את הנרתיק שלך לשיר מן הנאה.

התוכן של המאמר https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

כיצד לחזק את אורגזמה?

איך לחזק את אורגוזיס?אני

לעשות הימור על אוננות.

"הרופף של גופו לבדו יהיה במדויק לעזור להבין אשר פועל לספק את ההנאה הגדולה ביותר בשבילך. תקשיב לתחושות ולדמות אילו תדירות ועוצמה של תנועות מתרגשות ממך, "יאנג קרנר, סקסולוג ומורשה בבית המטפל.

לְפַנְטֵז

"פנטזיות יכולות לסייע לך להישכח על חששות יומיומיים, להרגיש כל כך מדוכא ומאה אחוז להתמקד בהנאה שלך", אומר ג'סיקה או'רי, דוקטור לפילוסופיה ולחפש בתחום היחסים.

היא טוענת כי אנשים רגילים להביע, פנטזיות סקסיות לא אומר שאתה רוצה לשרוד ניסיון דומה בחיים האמיתיים. אם אתה רוצה להדגיש כי בשבילך, את העובדה של שאר האנשים, לא לספור את השותף שלך, להירגע: זה בסדר עבור כולם. ולכן ניתן גם לחשוב על שום דבר.

זה לא צריך להיות, להמעיט את כוח ההתרגשות, כי מצב נפשי מסוים הוא בעיקר עבור הכשרון של אורגזמה. אם יש לך פנטזיות כי הם בלתי מבוססים, להשתמש בהם.

להתעקש על משחק מקדים

באופן ספציפי, הקדמה מסייעת להביא את עצמם לנקודת שיא

"יש אורגזמה, שני תהליכים שהושקו מיד בגוף", אומרת קרנר, - 1 הוא זרימת דם לאברי המין, ו 2 - מיוטוניה או מתח שרירים ". זה, כפי שזה יהיה תלוי באמת איך רובנו רגילים לומר, התרגשות סקסית.

מאשר התרגשות מדויקת יותר, בהירים רק את השיא. אם אתה מבלה די זמן להגיע בהקדם האפשרי, זה ייתן לגוף את ההזדמנות למקסם כמה של האף משמש לומר את התהליכים לעיל. כמובן, כולנו יודעים היטב כי זרם נוסף של דם הוא הגובר רגישות, ואת המתח שריר יותר, כך גדל את האפשרות שאתה מרגיש רענן נעים במהלך אורגזמה.

להיות מעט אנוכית

"אנחנו לא מתכוונים למשהו רע: אגואיזם בריא שימושי לא רק במין, ובחיים.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, אשר רצו לרווחיות נראה בפגישה, הליכה תחת יד עם בחורה יפה. זה להרוויח זה מספיק מספיק כדי לכסות לחלוטין את עצמם כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

זה כמעט כולנו, כאילו יהיה מודאג שזה יהיה שותף לשמח את השותף שההנאה שלנו הופכת משנית ", אומר או'ריילי.

כאשר אתה לומד איך לעשות עזרה לא להימשך ליהנות חדר השינה, זה יהיה קל יותר בשבילך מאה אחוז ניתנת לתהליך במהלך, כפי שכולם יודעים, פעילות מינית עם שותף.

לדוגמה, במהלך הקדמה, לשאול שותף לעשות עיסוי בשבילך. זה לא סוד לכל דבר כי ברגע זה הוא לא איך לקבל את המעשים שלו כמספק שירותים לא לחשוב שאתה חייב לענות על אותו הדבר. רק תהנה. "בשביל הכשרון של אורגזמה, אתה צריך ללמוד איך לסייע, תמיכה והנאה", מסביר או'רייל.

לגלות מה הדגדגן שלך כמו

בניגוד לדעה כללית, אין כל הגברות להרגיש את ההתלהבות המנצחת בחדירה בנרתיק.

שירותי ליווי בישראל משולמים. Multi-time, לקוחות - צעירים משגשגים אשר הולכים לטובת להסתכל על החגיגה, לוקח ידית עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

לשביעות רצון מינית, במיוחד הדגדגן. ואפילו לא צריך להגיד כי קרנר קורא את הדגדגן על ידי תחנת הכוח, כמו בראשותו, הגוף של אישה, וזה לא יתואר בהשוואה ברורה.

לכן, גם אם אתה עוסקת במין אנאלי או נרתיקי, נסה מיד כדי לעורר סוף סוף את הדגדגן - אנו מבטיחים כי הוא בשורש ישנה את המקרה. או אולי הלקוח שלך צריך, להיפך, פחות תנועות: ללמוד גם לזהות את אותות הגוף שלך.

השתמש בכל אזור איברי המין כולו

הדגדגן הוא, בהחלט, באופן עקרוני, אבל לא להתמקד רק על זה. לעורר את tubercle הערווה, אשר, KOK הוא potituted להיות לידי ביטוי, אזור ארוגני. כאשר אתה עושה עד pubis, המנוע הדגדגן הוא הרים כי מגביר את הרגשות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנחנו גם לא מקבלים על איך אנחנו רגילים לומר, סקס ספוגים: הם גם משפיעים על הנאה סקסית.

לעורר את הנקודה G

כמעט כל המדענים אומרים כי הנקודה המפורסמת G הוא למעשה המשך פנימי של התא. ובכן, אנחנו עדיין לא יודעים את האמת, אבל מה יכול להיות בטוח - היא מסוגלת לגרום הנאה אורגזמית בלתי נשכחת.

השיטה הנפוצה ביותר, זה הפך להיות תענוג מ גירוי של אזור זה - כדי להזין את האצבע שלך (או לבקש להכניס שותף, כפי שאנו אומרים כל הזמן, עצמו) עבור כמה ס"מ בפלמון הנרתיק ב הנרתיק וכופף אותו.

"השילוב של גירוי הדגדגן עם גירוי הנקודה G נותן לך תחושה של אורגזמה מעורבת", אומרת קרנר, "אפשר היה לשלב את סוגי הגירוי האלה, אבל זה, ובאופן כללי, זו המשמעות של אורגזמה חזקה.

שינוי תנוחות

המחקר שפורסם בכתב העת של סקס סקס בשנת 2011 הראה כי דרכים לזכות הנאה, באמצעות הדגדגן ואת הנקודה G שונים. שים לב כי זה ביסודו, לשים את זה קצת, להתנסות, כפי שכולם אומרים, תנוחות שונות תלוי איזה סוג של גירוי אתה משתמש.

אל תהסס לעזור לעצמך, איך להתבטא, יד או צעצועים

ההקדמה של ויברטור או אצבעות לא אומר שזה לא שותף יפה בשבילך. להיפך, צעצועי מין יכולים להיות שימושיים עבור שניכם. אתה יכול לחוות טבעת רטט עבור חבר או זוג ויברטור, כך השותף חש עוסקת בתהליך. שים לב כי תרגול זה יכול פשוט להפוך את המפתח איך אנשים רגילים להביע את האורגזמה הבהירה ביותר.

תרגילי דוגל

לא עייף, בסופו של דבר, לחזור: השרירים של תחתית האגן - השרירים החשובים ביותר כי כמעט כל הנשים להרים אימון. טג'ל טכניקה רכבת תחתית האגן שלך, אשר יכול להוביל אורגזמה טובה יותר.

Просмотров: 411 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar